Retourneren & klachten



De koper heeft het recht om de ontvangen goederen binnen 14 dagen na ontvangst zonder opgaaf van redenen te retourneren, onder navolgende voorwaarden:

- Je hebt het recht jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om jouw product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van je thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van jouw vervoerder. Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via info@jadeuitvaartwinkel.nl Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van jouw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

- De retour gezonden artikelen dienen uitdrukkelijk ongebruikt, ongedragen en onbeschadigd in de originele verpakking, deugdelijk verpakt en voldoende gefrankeerd te worden teruggestuurd, vergezeld van (een kopie van) de orderbevestiging. De koper krijgt in dit geval naar wens een vervangend artikel toegestuurd of het aankoopbedrag terug.

- De retourzending dient altijd van tevoren per email te worden aangemeld o.v.v ordernummer en IBAN nummer waarop het aankoopbedrag terug gestort mag worden.

Verzendadres: Jade Uitvaartwinkel, Melkpad 21a, 1217 KA  Hilversum

Heeft u een klacht?

We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@jadeuitvaartwinkel.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil te aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform, is te vinden op https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

© 2018 - 2019 Jade Uitvaartwinkel | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel